2008. május 29., csütörtök

Csak a csend...


8 megjegyzés:

akárki írta...

hát... most jöttem haza,. látom, mi történt a dokkon. ugye, az én próféta lelkem.... keserű, mint a mandragóragyökér... (majd olvaslak, de most zaklatott vagyok.)

évi írta...

képzeld el, én meg felraktam a verseimet és utána nekiláttam volna olvasgatni, akkor vettem észre, hogy nincs dokk. rögtön eszembejutott a teknősöm. látod Vendel, te is élesztgetted ezt az oldalt, de időben észrevetted, hogy halott. működnek a megérzéseid, vagy inkább a kísértetek...emlékszem, amikor decemberben bezárt, úgy búcsúztál el, hogy mire visszajössz, nehogy elvigyen bennünket az özönvíz...elvitt. most valószínűleg végleg...

akárki írta...

a jó... szóval írtam egy hosszú választ, és eltűnt...
ráksasza.
nem lehet véletlen. arról próbáltam, hogy én mit is a kísértetekről. nem engedik, látod?

évi írta...

elég problémás ez az oldal most, én inkább élő hús vér embert gyanítok a háttérben, gondolom te is...az emilemre írj, ha esetleg ez a blog is...

akárki írta...

na talán ne legyünk ennyire üldözési mániásak... vagy inkább igen? mindegy.
kérdés: hol az idézett levélrészlet? átejtettél?

évi írta...

milyen levélrészlet?:) tudod, az agyam kicsit túlterhelt, most épp 81 db azaz 81 db diszlexia teszet javítok:) kolléga:))

akárki írta...

azt írtad, feltettél egy részletet valamelyik levelemből a blogodra. de semmi baj. dolgozz. nekem is van mára elég munkám...

évi írta...

Vendel:) szerintem a te leveled olvastad vissza:), vagy félreértettél valamit:) de jó ötlet, úgyhogy meglátom, mit tehetek az ügy érdekében:))